Районні МО

           Ось і добігає навчальний рік до кінця…Усіх — і малят, і педагогів — чекає заслужений відпочинок! Та педагоги-дошкільники ні на мить не зупиняються у творчому пошуку і вже заклопотані планами на майбутнє: розмірковують, як ефективніше побудувати роботу з вихованцями, що нового та цікавого розповісти малятам, чим здивувати й порадувати їх…
У дошкільному навчально-виховному комплексі (ясла-садок) «Калинонька», п’ятого червня 2019 року відбулось заключне засідання районного методичного об’єднання «Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти».
Зустріч відбулась у формі тренінгового заняття, яке проводила вихователь-методист Шода І.О..
Девізом тренінгу були взяті слова Конфуція: «Скажіть мені — і я забуду, покажіть — і я запам'ятаю, дайте можливість обговорити — і я зрозумію, дайте можливість навчити — і я прийду до досконалості».

             Ірина Олександрівна налаштувала педагогів на постійний пошук креативності в освітньому процесі. Сприяла розширенню, поповненню та поглиблення знань педагогів щодо педагогічних інновацій. Педагоги району обмінювались досвідом з їх використання, обгрунтовували доцільність впровадження інновацій в освітній процес закладів дошкільної освіти.
Методист ІРМЦ – Масляна О.Л. презентувала інноваційну технологію за методологією німецького педагога, теоретика дошкільного виховання, творця поняття "дитячий садок" – Фрідріха Вільгельм Августа Фребеля, яку педагоги будуть впроваджувати в практичній роботі з дошкільнятами.
Протягом тренінга підвищувалась компетентність педагогів, розвивались вербальні і невербальні способи спілкування, відбувалось осмислення взаємодії з позиції партнерства; здатність до ігрової поведінки та актуалізація конструктивних засобів взаємодії.
І на останок, педагогічні інновації – це результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних проблем. Прямим продуктом інновацій є: нові навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи навчання, нестандартні підходи в управлінні. Побічним продуктом інновацій є: зростання педагогічної майстерності педагога, рівня його культури, мислення, світогляду.
Якщо освітні технології існують, отже вони потрібні.
А в усьому, що існує, є свій сенс, а, відповідно, і своє призначення!!!







  21 листопада в Новомиргородському ДНВК (ясла-садок) «Калинонька» відбулося районне методичне об’єднання для вихователів закладів дошкільної освіти за проблемою: «Впровадження інноваційних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку та їх роль у якісній підготовці дошкільників до школи». 
Сенченко Л. А. провела заняття по мовленнєвому спілкуванню для дітей старшого дошкільного віку «Добрим будь!» з використанням інноваційних методів за спадщиною Василя Олександровича : «Пізнаємо світ розумом і серцем» та «Виховуємо казкою». 
                 Вихователь подала навчальний матеріал використовуючи ейдетику, адже ейдетика розмовляє з дошкільниками їхньою мовою. Вона залучає всі аналізатори дитини; подає нове через добре знайомі дітям образи. Використовуючи мнемотехніку, мнемоквадрати, мнемодоріжки, на заняттях розвитку мовлення , Люба Анатоліївна допомагає кожній дитині комфортно та легко здобувати знання . Це системна робота, яка ведеться поетапно, від простого до складного. 
                Обговорюючи різні ситуації на основі казок та творів В.О.Сухомлинського, пропонувала дітям придумати свої версії. Малюки залюбки шукали вихід із певної ситуації, придумували свої історії , інсценували та перетворювались на маленьких чарівників, щоб розчаклувати зернята.
Вихователь – Сенченко Л.А. представила з досвіду роботи презентацію-виступ на тему: «Педагогіка Добра у спадщині В. Сухомлинського». Взявши за основу в своїй роботі педагогічну спадщину відомого педагога Василя Олександровича Сухомлинського, пронизану вірою і любов’ю у могутню силу виховання. Основний принцип роботи полягає в гуманізації виховного процесу, що починається від дитини, осмислюється знову таки до дитини. Тому, вихователь керується словами видатного педагога: «….проводжаючи люблячим поглядом свою дитину, мати вірить у те, що педагог знає щось таке, чого не знає вона, мати. І ми, педагоги, повинні знати те, що знає далеко не кожна мати, якщо ми справжні педагоги!»
             
Робота методичного об’єднання проводилася з метою підвищення освітньо-професійного рівня педагогічних працівників. Педагогам надавала можливість поділитися своїми думками, обговорити досягнення й недоліки, довести ефективність тих чи інших видів роботи.  








Немає коментарів:

Дописати коментар