11 лютого в
ДНВК «Калинонька», відбулась творча вітальня за ініціативою та сценарієм
вихователя-методиста Шоди Ірини Олександрівни. Зустріч відбулась в ігровій
формі, педагоги «оживляли» ноти, які потім з’являлись на нотному стані.
Виконували завдання та приймали участь в іграх, адже ми, дорослі, працюючи в
дошкільній установі, теж іноді нагадуємо своїх вихованців дитячою
безпосередністю та бажанням поринути у світ дитинства …
Подорожуючи країною музики,
педагоги ознайомились з чарівними властивостями музики; розвивали музичний
слух, відчуття ритму, креативне мислення; вирішували музичні головоломки,
загадки та зашифровані ребуси. Мали можливість пригадати мелодії та пісні свого
дитинства, послухати звучання всіх музичних інструментів і навіть імпровізували
казку, граючи на музичних інструментах за системою композитора Карла
Орфа.
Музичні керівники Бєлова Олена Олексіївна та Самойленко Лариса Леонідівна представили музичні посібники для роботи з дошкільнятами. Але сьогодні, таку можливість мали і педагоги закладу, спробувати та прийняти активну участь у їх використанні.
Музичні керівники Бєлова Олена Олексіївна та Самойленко Лариса Леонідівна представили музичні посібники для роботи з дошкільнятами. Але сьогодні, таку можливість мали і педагоги закладу, спробувати та прийняти активну участь у їх використанні.
Бєлова О.О. – представила
музичний посібник «Кола Луллія». Кола Луллія - один із засобів розвитку
інтелектуально - творчих здібностей дітей, ТРВЗ, запропоноване автором
французом Раймондом Раймунд. Цей посібник вносить елемент гри в заняття,
допомагає підтримувати інтерес до досліджуваного матеріалу.
Також музичний керівник представила посібник «Музична Казка», який розробила особисто. Методика посібника заключається в наступному: обираючи казку чи оповідання, потрібно за змістом твору виконати музичну добірку і потім використовуючи ІКТ-технології, зробити звукове ілюстрування твору, враховуючи початок, кульмінацію, кінцівку і головне передати характер та настрій твору.
Також музичний керівник представила посібник «Музична Казка», який розробила особисто. Методика посібника заключається в наступному: обираючи казку чи оповідання, потрібно за змістом твору виконати музичну добірку і потім використовуючи ІКТ-технології, зробити звукове ілюстрування твору, враховуючи початок, кульмінацію, кінцівку і головне передати характер та настрій твору.
Самойленко Л.Л. впроваджує на
музичних заняттях систему музичного виховання дітей, німецького композитора
Карла Орфа, засновану на розвитку дитячої творчості, навичок творчого
музикування, імпровізування, комбінування, вміння проявити індивідуалізм,
здатність до самовираження, розвиток уяви, фантазії. Зміст системи К. Орфа,
музичний керівник сформувала у лепбуці який виготовила власноруч (дидактичні
ігри, загадки, шумові інструменти, музичні партитури для вивчення ритмічного
малюнка). Таким чином, система Карла Орфа побудована на синтезуванні різних
видів діяльності (спів, рух, гра на музичних інструментах) за допомогою
дитячого музичного музикування.
Граючи на нетрадиційних інструментах, музичні керівники дають можливість дітям спілкуватися, фантазувати та самореалізуватися; переживати музику як радість і задоволення. Вони знаходять власні форми спілкування з музикою: діючи з такими інструментами, кожна дитина дізнається, яким може бути звук від удару, погладжування, трусіння предмета, постукування по ньому пальцем, долонею тощо.
Навчання дітей гри на музичних інструментах: сприяє вихованню відповідальності, адже формує вміння грати в ансамблі, співпрацювати один з одним допомагає долати невпевненість і нерішучість розширює музичний кругозір сприяє розвитку природних здібностей та психічних процесів — відчуття ритму, музичної пам’яті, художнього смаку, творчої ініціативи, мислення, уяви тощо.
І саме тому, в закладі дошкільної освіти «Калинонька», відбуваються творчі вітальні, щоб не тільки вихованці закладу мали змогу розпізнавати жанр пісні, відгадувати композиторів певного твору, музикувати та імпровізувати, а й педагоги спробували відчути цей чудовий світ музики та передати ті емоції і враження, які отримали на таких заходах, своїм дошкільнятам. На завершення зустрічі всі педагоги отримали винагороду «Знавець музики»!
Граючи на нетрадиційних інструментах, музичні керівники дають можливість дітям спілкуватися, фантазувати та самореалізуватися; переживати музику як радість і задоволення. Вони знаходять власні форми спілкування з музикою: діючи з такими інструментами, кожна дитина дізнається, яким може бути звук від удару, погладжування, трусіння предмета, постукування по ньому пальцем, долонею тощо.
Навчання дітей гри на музичних інструментах: сприяє вихованню відповідальності, адже формує вміння грати в ансамблі, співпрацювати один з одним допомагає долати невпевненість і нерішучість розширює музичний кругозір сприяє розвитку природних здібностей та психічних процесів — відчуття ритму, музичної пам’яті, художнього смаку, творчої ініціативи, мислення, уяви тощо.
І саме тому, в закладі дошкільної освіти «Калинонька», відбуваються творчі вітальні, щоб не тільки вихованці закладу мали змогу розпізнавати жанр пісні, відгадувати композиторів певного твору, музикувати та імпровізувати, а й педагоги спробували відчути цей чудовий світ музики та передати ті емоції і враження, які отримали на таких заходах, своїм дошкільнятам. На завершення зустрічі всі педагоги отримали винагороду «Знавець музики»!
«Музика поєднує моральну, емоційну та естетичну сфери людини. Музика є мовою почуттів.
Мелодія передає найтонші переживання, недосяжні слову. Музика починається там,
де закінчується слово… »
Немає коментарів:
Дописати коментар